What A Lovely Tree ♥

 Har åkt förbi det här trädet flera gånger men nu var jag tvungen o stanna och fota det.
 
 
Visst är det vackert med sitt fina hjärta mitt på stammen ♥ 
 
 
När jag ändå stannat så såg jag mig omkring och upptäckte några av mina favoritblommor som växte en bit bort. Lupiner och akleja så fina ♥
 
 
 
Jag gick lite längre ut på ängen och hittade dessa blommor. Tror det någon typ av anemoner, kanske?!!
 
 
Vita och vackra var de iallafall :)
 
 
Och sedan uppenbarade massvis av jättevallmoknoppar. Det kommer nog att bli jättefint här om några dagar när alla dessa gigantiska knoppar brister.
 
 
Den här gamla torkade vallmon stog, i ensamt majestät, kvar mitt på ängen ...
 
 
... bland alla de andra unga, fräscha och frodiga knopparna.
 
 
Här är en som börjar visa färg ...
 
 
... och den här har kommit ännu lite längre. Måste försöka komma hit igen, när de flesta blommar :)
 
 
I just love this tree ♥ Tror förresten att det är en oxel :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0