Roddtur med Sheila

 
I går var jag och Sheila ute på en liten morgontur med min orangevita lilla pärla. Cassie som nu är 11 år och lite trött emelanåt fick vara hemma o vila ♥
 
 
Vi tog oss ett dopp vid bryggan och träffade också denna lilla groda. Jag såg när den hoppade i plurret och sedan ville den hela tiden simma under båten, kanske för att få skugga. Här har jag satt upp honom på åran, visst är han fin, en riktig grodprins :)
 
 
Nu har jag satt ner honom i vattnet igen och direkt simmade han ur sikte och in under båten igen :)
 
 
Här ser ni en nybadad, glad och sommarlycklig hund på väg hem till frukosten :)
 
 
Gul näckros rodde vi förbi på vägen hem ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0