Växthuset är invigt

 
Inte helt klart men nu är det invigt ;) :)
 
 
Vi lyckades till slut hitta en fin klinka till dörrarna som passade jättebra :)
 
 
På blocket hittade vi också de här biskopsmössorna som vi har letat efter men tidigare bara hittat ...
 
 
... för små stenar som inte passar här. De här var lite högre än de andra stenarna men det är bara att gräva ur lite av underlaget så blir det toppen :) Så nu får jag till slut min ram längs kanterna som jag önskat :)
 
 
Och de små söta vindruvorna växer :) Snart ska också tomatplantor och gurkplantor ut och göra dem sällskap.
 
 
Ska bli riktigt härligt att få njuta av mitt växthus i sommar, en dröm går i uppfyllelse  ... ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0