Å vilket roligt besök vi fick utanför vårt hus i dag

 
I dag blev jag sååå glad då jag plötsligt, genom köksfönstret, fick se ett kritvitt litet djur som for fram över vårt berg. Den försvann snabbt och jag undrade vad det var jag hade sett, var det en albinoråtta?????
 
 
Men så plötsligt dök det lilla djuret upp igen och det sprang snabbt, snabbt över till nästa gömställe som visade sig vara mitt växthus.
 
 
Och så höll den på. Emellanåt var den borta men sen dök den upp igen på ett annat ställe, så kul :):)
 
 
Han var inte lätt att fotografera precis Men visst är den för sööööt :)
Vi har sökt på nätet efter vad det kan vara för en liten krabat och nu har vi beslutat oss för att det är en vessla, Ville Vessla, eventuellt en Snövessla :)
 
 
Den var bara ca 20 cm lång och så otroligt gullig :)
 
 
Den sprang i stort sätt runt hela huset och dök upp både här och där innan den till slut försvann. Kanske rörde det sig om ca 5 minuter allt som allt. Hoppas vi får se den snart igen :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0