Så här långt kom vi på valsöndagen

 
Vi började med alla takreglar på baksidan av huset, sen fortsatte vi med de tre takluckorna som nu skulle skruvas fast på riktigt :)
 
 
Amiralfjärilen kom flygande i det vackra sensommarvädret och försökte få något gott i sig från en gammal blomma.
 
 
Och här står jag, nöjd och glad över att alla takreglarna är uppe :)
 
 
Och här sitter minsann alla takluckorna på plats. 
 
 
Här är en bild innifrån ...
 
 
... och här är jag uppe på en stege och kollar utsikten.
 
 
Lite senare tog jag en promenad med hundarna och då fick jag syn på Eldsnabbvingen för andra gången på knappt en vecka. Den här var lika sliten som den förra. 
 
 
Nu ska bitarna med spår för glaset skruvas upp innan vi kan fortsätta.
 
 
Här är en uppe och nu måste vi ju prova ett glas :) Det ska bli så kul :):)
 
 
Här är det på väg in i spåren...
 
 
... och här sitter det på plats :) Snyggt :)
 
 
Fortsättning följer ...
 
 
Amiralfjärilen sitter så fint på vår gamla vagn, det får avsluta bloggen för i dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0