Östersjökonst i rost mot havsblå bakgrund

 
Det började med en liten upptäcksfärd ut på piren när jag var i skärgården i helgen. Jag tog det här fotot och sen kunde jag inte låta bil att fortsätta plåta :)
 
 
Det låg nämligen en gammal spiralfjädermadrass på piren.
 
 
Och de rostiga spiralerna och cirklarna var så otroligt vackra ...
 
 
... mot det blå havet.
 
 
Jag kunde inte hejda mig, Jag bara fotade och fotade ...
 
 
... jag höll på att aldrig komma därifrån :)
 
 
Och här ser ni resultatet av några av mina bilder ...
 
 
Hm, kanske skulle man kunna bygga upp ett riktigt fint konstverk av den här gamla spiralfjädermadrassen :)
 
 
Kommer ihåg ett väldigt stort och rostigt konstverk som stod vid havet på Lanzarote.
 
 
Det var riktigt effektfullt mot den blå Atlanten. Men det här är inte illa det heller :)
 
Kan du se det vackra eller är det bara jag? :):):)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sven Olof Södervall

Det är säkert bara du! Men det är väl vackert så?! En är bättre än ingen.

Svar: Ja en är bättre än ingen :)
None None

2014-09-07 @ 12:53:03
Postat av: Monica Kardeskog

Ja, jag kan också se det vackra ;-)

Svar: Kul Monica, då är vi två :)
None None

2014-09-08 @ 08:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0