Min underbara helg i skärgården

 
Här har vi just kommit fram och ska nu slå oss ner och njuta av lite ost och vin mm :)
 
 
 
 
 
 
Dagen efter var vi på utflykt till Blidö där jag inhandlade den här fina brickan :) Köpte också en
fladdermusholk som jag ska sätta upp hemma någonstans :):)
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem från utflykten var det dags för afternoon tea. Hembakat mums :)
 
 
 
 
 
 
Sen var det mys nere vid klippan vid havet igen, i en underbar solnedgång.
 
 
 
 
 
 
Så här vacker är utsikten från mitt rum :)
 
 
På söndag morgon låg havet blankt som en spegel, så stilla och vackert.
 
 
 
 
Det var så skönt att vi bestämde oss för att äta frukost på bryggan, helt underbart :)
 
 
Men underbart är kort så på eftermiddagen var det dags att packa och påbörja resan hem igen.
 
 
Men först var jag tvungen att ta mig ett dopp. Det var nog bara 15-16 grader men jag hoppade i tre gånger och tog några simtag, brrr. Kan ju inte vara vid havet utan att bada :) Brrr .....  men det är skönt efteråt :)
 

Kommentarer
Postat av: Sven Olof Södervall

Härligt i skärgården med fint väder och gott att äta! Fina bilder, som vanligt!!

Svar: Tack pappa, ja skärgården och havet är underbart. Vi ses snart :)
None None

2014-09-03 @ 22:42:03
Postat av: Monica Kardeskog

Underbara bilder Susann :-) kramar Monica

Svar: Tack Monica och underbart är det, det vet vi :) Kram
None None

2014-09-04 @ 11:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0