Snygging

 
Den här snyggingen stod i en hage vid vägkanten och jag kunde inte låta bil att stanna och fotografera honom. Han låg först men när vi stannade så reste han sig snabbt och visst ser han lite hotfull ut, beredd för attack.
 
 
Här har han lugnat ner sig, svansen hänger rakt ner och han ser mycket mer avslappnad ut. Men en bjässe är det och stora horn har han:) Jag erkänner att jag inte hade någon lust att gå in i hagen och klappa honom :)
 
Han var inte ensam i hagen men jag kollade aldrig om det var fler tjurar eller om det var kor som var i hagen, jag hade bara ögon för den här snyggingen :) De andra hade i allafall inga horn och de var mycket mindre än den här raringen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0