En liten ekorre kan också bli sugen på lite fågelfrö ...

 
Här var det inte mycket mat just nu ...
 
 
Hm, vad ska jag göra ...?
 
 
Ä, jag äter till det tar helt slut det blir nog påfyllning til birdisarna snart ...
 
 
Mums ...
 
 
Ibland får man vara en liten akrobat för att nå de bästa fröna :)
 
 
Va, vill ni också ha? Ni äter ju här varje dag ... :)
 
 
.... ok, jag vänder ryggen till så kan ni passa på och ta några frön ...
 
 
Nej, nu är det min tur igen ...
 
 
Mums o mums igen...
 
 
Kanske har någon spillt några frön här nere ...
 
 
Nä, det var bara skal. Oj nu kommer min kompis, bäst att skynda sig ....
 
 
Ja, i lördags var det full fart på ekorrarna :) Men sen blev det påfyllning till alla småfåglarna som väntat så tåligt på lite mat ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: NIcke

Ser roligt ut på ena bilden där han är omringad av småfåglar:)

Svar: Ja fåglarna såg lite oroliga ut och flockades omkring ekorren för att försöka snappa åt sig ett litet frö då o då :)
None None

2013-02-24 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0