Isbilder

.
De här bilderna fotade jag med min mobil, så de är lite si o så i kvaliten. Men de ger kanske ett hum om hur jag kände det när jag kom ner till Mälaren och isen inte längre låg platt. Den hade lagt sig kors och tvärs i en massa häftiga formationer :) Jättekul tänkte jag och fram med mobilen ....
.
.
Isflaken var så tjocka att de kanske skulle ha platsat någonstans på Ishotellet :)
.
.
Här vågade jag mig inte in men jag satte ner mobilen i en spricka och fick den här bilden.
.
.
Här funderar Cassie om vad som har hänt med isen.
.
.
Isgrotta :)
.
.
Is, is massor av is, men snart är den ett minne blott.
.
.
En häftig isgrotta till :)
.
.
Isbubblor
.
.
Det finns en otrolig kraft i vatten ...
.
.
Den här bilden blev väl häftig :) Is är konst :) ♥
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0