En mysig eftermiddag i solen

 
Vilken tur att jag hade mobiltelefonen med mig när vi fick så fint besök nere vid Mälaren. Med den i fickan är man alltid redo att kunna knäppa av en bild eller två.
 
 
Det var så varmt så hundarna bara längtade efter ett svalkande dopp. Och de hann bada ett tag innan den här vackra familjen dök upp.
 
 
Jag satte fast hundarna vid varsitt träd, när jag såg att de närmade sig och inte verkade rädda.
 
 
Här sitter Shelia och tittar. Pappa svan väste riktigt högt för att hålla henne på avstånd
 
 
... och Cassie som står här och tittar fick också några väsningar och jag med förresten.
 
 
De stannade och åt lite av sjögräset och kanske ville de ha något av oss att äta men vi hade inget att bjuda på, så här simmar de tillbaka inåt viken igen.
 
 
Cassie som var lite extra busig i dag grävde ett stort hål i marken. Och den ena stunden gömde hon bollen där och den andra stunden så grävde hon upp den igen :) Hon hade jätteroligt ♥ men innan vi gick hem fick hon ta ett dopp i det blå för hon blev ganska så smutsig :)
 
 
En härlig eftermiddag hade vi ...
 
 
... och riktigt skönt var det i vattnet.

Kommentarer
Postat av: pappa

Juste telefon, vackra bilder! Går det att ringa med den också? Kram!!

Svar: Jaa då, det går så bra så ;) Kram kram
None None

2012-07-08 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0