Favoriter i repris


När jag satt och tittade på vilka fåglar som fanns med under kategorin "Fåglar" här på bloggen, så kunde jag inte hitta mina små andungar. Men så kom jag på att jag hade lagt dem under kategorin "Någon stans i Sverige".


Men eftersom de är fåglar så vill jag ju så klart ha med dem här på fågelkategorin och så fick det bli. Så nu är de med på två ställen :)


Och det kan man väl tåla, de är ju så urgulliga :)



Titta bara på den här lilla som krabaten som skakar sina små vingar för att bli torr efter simturen. Hur söt som helst :)








Här är min lilla favorit ♥ Undrar hur han/hon ser ut i dag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder på ankorna:)

2012-05-01 @ 09:49:28
Postat av: Susann

Tack Linda, jag gillar dem också :)

2012-05-01 @ 10:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0