Längtar efter solljus och värme



Känner många som är i Thailand just nu. Själv har jag just rest i mina tankar till Koh Lipe. Tillsammans med mina bilder var det lätt att komma tillbaka och riktigt känna hur underbart det var där.



... mmm Koh Lipe är en vacker ö ...



... skulle gärna resa dit igen ....



Det var en mysig stämning där och havet var så där härligt turkosblått ...



... vi hittade en strandrestaurang som hade underbar mat bland annat ...



Här är vi på promenad längs Sunrise Beach.



Hur ser det ut bakom den här klippan tro ....



... jo så här vackert är det där ...



... en ensam långtailbåt gungar i vågorna ...



... och här gungade jag ...



... visst är det vackert ....














En liten hund som vilar sig i den svala sanden



Här uppe åt vi en god middag och tittade på den vackra utsikten ....

.

.... jag åt räkor med tamarindsås som jag älskar... mmmmmm gott, gott



Vad passar bättre än att avsluta en varm solig dag med en mysig solnedgång .... ♥


Kommentarer
Postat av: Monica Kardeskog

Underbara bilder, Susann !! Mmmmm, jag längtar också till sol & värme och Thailand vore inte helt fel...... skulle gärna ha problem med sand mellan tårna, det skulle vara helt oke, faktiskt! kram på dig // Monica

2011-01-17 @ 14:56:32
Postat av: Susann

Mmmm, visst vore det skönt, men i dag skiner faktiskt solen i gamla Svedala också, det finns hopp om en ljus vår. Ska klippa klorna på mina hundar och ta en solskenspromenad, i dag på min lediga dag.

Kramelikram :)

2011-01-19 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0