Trettondagen


Några bilder från busvädret i dag ...



...oj vad vi kämpade i den djupa snön, när vi sakta masade oss framåt ...



.... snön yrde runt öronen på oss, men vi kämpade på med sikte på vägen lite längre fram... den syns inte, men vi vet att den är där....



Vi hade pulsat genom skogen först och nu kommit ut på den här åkern, så i stället för att vända om och pulsa tillbaka igen, så utmanade vi oss själva och satte av över åkern.

Satte av ..... nej, det är nog fel ord, vi kämpade oss sakta fram i den djupa snön. Det var jättejobbigt, men kul när man väljer det själv. Hade vi gått vilse och inte vetat var vi var, så hade det inte varit lika kul, det är ett som är säkert.



Änligen, nu har vi kommit ut på vägen med lite mindre snö, skönt ..... men nu är det dags att gå hem och skotta.



Senare tog jag en runda på skidor också, så i dag har det blivit mycket motion. På bilden ser ni Snötrollet från de vita snövidderna, jag hittade henne i skogen .... för det här kan väl inte vara jag ...... eller?



Kommentarer
Postat av: Monica Kardeskog

Är det du eller en släkting till Plupp, kanske.... ;-))

2011-01-11 @ 08:55:03
Postat av: Susann

Ja, jag kanske är släkt med plupp hi hi ;)

2011-01-11 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0