Sheila och de 101 dalmatinerna

Häromdagen när jag bläddrade igenom kanalerna för att hitta någon deckare eller något annant intressant på tv så kom "De 101 dalmatinerna" fram i rutan ...



... och vem nappade på de tror ni, jo Sheila förstås ..... hon vart helt fascinerad och bara sprang fram och tillbaka mellan mig och tv'n. Så fort en hund dök upp i rutan så var hon framme vid tv'n direkt, och när bovarna eller något annant visades kom hon till mig i soffan och lade sig där, men samtidigt hade hon stenkoll på tv'n, ifall hundarna skulle komma fram igen.



Tror att vi såg halva filmen tillsammans Sheila och jag, kunde inte förmå mig att titta på något som jag ville se när hon var så till sig över den här filmen.



För mig, som redan hade sett filmen vart det som ett litet skådespel framför tv'n istället för i den :)

Cassie har aldrig tittat på tv på det här viset och hon brydde sig inte nu heller. Sheila tycker däremot att det är väldigt intressant med alla sorters djur på tv. Ibland undrar hon vart de tar vägen, när de försvinner ur rutan och föröker då följa med ända ut i kanten på tv'n, och sen lite utanför kanten för att se om de kanske kommer ut där och försvinner bakom tv'n, men det har tyvärr inte hänt än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0