The deal

Här kommer Sheila simmandes. Hon tog doppet åt mig! (Skrock: På våren, när man har sett 3 Citronfjärilar måste man bada)
Jag kan erkänna att jag säkert sett drygt 10 Citronfjärilar vid det här laget, men bada vill jag inte än så Sheila hoppade i istället för mig, mot att jag tar ett dopp i sommar istället. Det tyckte jag var en bra deal och Sheila tyckte att det var jätteskönt att bada redan nu. Cassie däremot gick bara i till magen, lite varmare får det nog bli, tyckte hon.
Träffade Amelia och hennes kompis i går, de hade varit i Kalmarsand och solat o badat. Men det var kallt, sa de, så det var bara att doppa sig och sen rakt upp på stranden igen, brrrrrr........för min del får prämiärdoppet för 2010 vänta ett bra tag till :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0