Stavgång

I går var Sheila med mig ut på stavgång för första gången. Hon tyckte det var lite konstigt att hon skulle gå före mig, och att kopplet satt fast på min mage och så några stora pinnar i händerna som man inte fick ta, men det gick ganska bra ändå. Antingen var hon före eller bredvid mig.
Bilden är tagen när vi var på väg ut. Ser ni hur uppmärksam och intresserad hon ser ut när hon sitter och lyssnar på matte som berättar hur hon ska göra.




Måste visa vad vi såg på i dikeskanten när vi promenerade.... jo ni ser rätt, det är faktiskt stora isklumpar som inte har smällt än, konstigt ;) Fast det var ju en ordentlig vinter vi hade i år. Vi såg faktiskt snö också förra helgen, snö som har blivit bortforslad av snöröjningen. Den låg i stora drivor fortfarande med en massa grus på sig, riktig smutssnö var det.



Vad såg vi mer....



... jo hästar bland annat, de är i hagen nedanför oss nu, och är så fina att se på. Det tycker Sheila också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0