En av många aldeles vanliga dagar...

I dag har vi haft en härlig sommardag igen, härligt! Men när man sitter inne o jobbar så längtar man ut i solen.

Vi har iallafall tagit en skön kvällspromenad med doggarna, och Sheila badade som vanligt. Hon försökte att komma ut till svanarna som simmade en bit ut, men det lyckades hon inte med. Cassie tog det lugnt, hon är gammal och vis.

Annars har det väl inte hänt så mycket..... jo, vi var och vaccinerade oss mot tbe för 3:e gången, så nu är det klart för 3 år framåt. Skönt :)
Och så åt jag min middag ute på berget på baksidan och det är sommar det :)

Just nu ligger Cassie vid mina fötter i soffan och snarkar högt, hi, hi. Nu ska jag se på kommisarie Winter.


Mina fina Kungsängsliljor...













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0