Mors dag :-)

I dag får jag göra som jag vill, och det har jag gjort. Jag ville tvätta, städa lite grand och hänga upp nya gardiner. Och så ville jag ta bort det fula gris-staketet, så det har jag också gjort. Hoppas nu att det inte kommer en massa grisar o förstör gräsmattan igen, men det var så länge sen de var här, så jag tror att de håller sig undan.
Jag ville inte åka hemifrån i dag så det har jag inte gjort. Niclas var snäll och körde upp planteringsjord ifall jag skulle få lust att plantera lite blommor, men den lusten fick jag inte. Nu har jag iallafall jord redo när planteringslusten kommer över mig :)

Annars har jag blivit grattad av mina söner och själv har jag grattat min mor och svärmor. Lika bra att gratta alla mammor när jag ändå håller på. GRATTIS ALLA MAMMOR :-)

Såg melodifestivalen i går och den var ganska ok faktiskt. Min favoritlåt är Ukrainas låt; Sweet People, har just njutit av den här framför datorn.

Nu ska Niclas, Christer o jag ta en sväng med hundarna...

.... nu är vi hemma igen, här kommer några bilder från promenaden.








God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0