Ko ko, ko ko....

I dag var Niclas o jag ute på en liten promenad med hundarna, och kamerorna hade vi med oss förstås. Vi försökte få se Spillkråkorna som har byggt bo en bit bort, men de ville väl antagligen inte vara med på bild, och vi hade inget tålamod,
så vi gick vidare.
Väl inne i skogen fick vi höra Göken för första gången i vår, det är alltid kul att höra den tycker jag, fast den är ju inte någon speciellt snäll fågel precis....
I dag har vi iallafall haft den varmaste dagen på hela våren, kändes precis som sommar, underbart :)
När vi kom hem från promenaden kom Ingvar och Taw upp och fikade en stund, jättekul att träffa Taw igen :) och på kvällen tog Christer och jag en tur i caben och hälsade på hos Patric och Linda. De hade grillat, och nu rensade Linda maskrosor för fullt, och det är väl ett sommartecken om något, att rensa maskrosor alltså, får väl börja snart jag med.
Här är några bilder från vår promenad.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0