Koh Rook

Hej igen!
I gar var vi pa Koh Rook och dok, jattehaftigt. Susann var lite nervos eftersom jag bara gjort ett prova-pa-dyk i Jakobsbergs simhall. Men det var tur att jag hade gjort det for annars hade jag troligen inte vagat. Nu var jag nere 2 ganger och vi sag muranor, Nemofiskar stader av fina koraller, jattefina fiskar, lila sjostjarnor och en stor svardfisk som hoppade brevid var bat. Och bast av allt en stor skoldpadda. Hi hi. Det var som en helt annan varld dar nere. Vi har fatt med oss en cd-skiva med bilder fran vart dyk sa vi ska forsoka att lagga in nagra av dem lite senare :)

Susann ar jatte glad och stolt att hon gjorde det. Jippi Christer ar ocksa glad, det var 20 ar sen han dok i Barriarrevet. Vi dok tillsammans med foraldrar som har barn pa samma stalle som min syster Camilla i Tyreso. Konstigt!!!! De var jattetrevliga.

Signing off fran Ko Mook. 

Kommentarer
Postat av: Camilla Trollbäcken

Hej på er!

Fick höra av pappa att ni är nere i Thailand och firar "gammelgubben"!! Grattis Christer på 50-årsdagen!!

Gissa sen om jag blev snopen när jag fick ett sms av Steven och att han skriver att han sitter och dricker öl med Susann i Thailand!

Världen är bra liten!

Vad duktiga ni är på att skriva i bloggen och vilka härliga bilder, fortsätt njut av paradiset!!

Må så gott // Godnatt

Kramar Camilla med familj

2010-03-29 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0