Vårruset

Ja, nu är Vårruset avklarat. Vi hade en jätteskön kväll i solens sken. Var i lite dålig form bara, så löpningen gick så där, men tiden 00:30:40 var väl ganska okey för mig ändå. 

Vårat gäng bestod av 6 glada tjejer, och när alla hade kommit i mål så hämtade vi vår picnic-kasse som sponsorerna fyllt med allsköns läckerheter som t ex; potatissallad, skinka, kalkon, leverpastej, färskost, bröd, cider, chokladkakor, mm, mm. Jättemumsigt! En del säger faktiskt att det är med i Vårruset bara för att de ska få den goda picnicen, ha, ha.

När vi ätit oss proppmätta och började packa ihop kom, som alltid de vackra luftballongerna. Det är så fint när de tyst glider fram över himlen, har lovat mig själv att jag ska få åka luftballong en vacker dag :)

Men nu ska jag hoppa i säng för i morgon väntar nya äventyr, då ska jag till Stavsnäs på tjejmiddag...



Kommentarer
Postat av: pappa

Var hittar jag "Parnassen"? Mycket bra tid på Vårruset tycker jag. Hur många minuter bättre skulle du springa om du är i toppform?

2010-06-06 @ 11:09:39
Postat av: Susann

Hej Pappa!

Parnassen ligger ute vid Hjälsta-viken, gamla vägen mellan Bålsta och Enköping.

Skulle gärna vilja komma i mål på 28 eller 29 minuter, då hade jag varit nöjd. Men det ville sig inte riktigt. Sen i september vill jag ju helst komma under en timme på Tjejmilen också. Men då gäller det att ligga i. Hi, hi .)

2010-06-06 @ 17:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0