Nu har vi ljus här i vårt hus, julen är kommen .....

God fortsättning på Julen :)
Måste visa årets julgran som vi faktiskt fick gratis :), vi brukar ha en i plast men i år är det rikigt gran med juldoft som gäller. Så här såg den ut när vi fick den, den hade stått i nät i 25 graders kyla hur länge som helst och den var som en liten isbit hela granen :)



Vad skulle det bli av denna smala historia, hade vi "köpt grisen i säcken", eller ? Det fick vi veta nästa morgon för
under natten förvandlades (smälte)  "den fula ankungen" och blev en riktigt vacker svan, ....  gran :)

Vilken tur för den var ju inte speciellt snygg innan, eller vad tycker ni? hi hi.

Nu är den iallafall klädd och jättevacker, se bara vilken förvandling.




I dag är det juldagen och jag får göra lite som jag vill :)

Och det har jag gjort, för i dag har jag varit ute och provat mina nya julklappsskidor. Har önskat mig det länge och nu tyckte tomten att det var dax för mig att få ett par. Det var jättekul att åka, bara lite vingligt :)

Och här ser ni mig:



Se sån stil hon har ....



Åhej å hå, jobba på :)

Råkade på min granne som också var ute och åkte skidor, så vi slog följe och åkte ett varv över åkrarna här utanför. Jättekul, ramlade bara en gång :)

♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0