Lite mer jul ...



Julhyacinten



Vackert frostmönster på hallfönstret



Stjärnor som tindrar



Julamaryllisen



Julfrukten som jag har dekorerat lite.
Det här fotot har Patric tagit med min kamera :) Det blev jättebra, tack Patric :)



Julgranspynt, som Sheila gärna vill norpa :)



Adventsstjärnan



Min vackra jul-lotus-blomma som jag fick i julklapp av någon av mina arbetskamrater...



... de här vackra ljuslyktorna fick jag också. Vi har en adventskalender på jobbet, och till den bidrar alla med varsina 2 julklappar, sen drar vi lott varje dag fram till julafton, och på så vis byter vi alla julklappar med varann. Man vet inte vem som köpt vad :)
Vi brukar köra en tärningslek också som är riktigt kul...... Ja kort och gott så har vi roligt på jobbet ;)

I morgon ska jag träffa svärmor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0