Gott Nytt År



I dag har jag varit ut och åkt skidor igen och i dag var det ju riktigt toppenväder med sol och allt.
Här ser ni Cassie och Sheila som är på väg ut till den lilla svarta pricken i fjärran. Pricken är lika med mig på skidor :)



Nu har jag åkt ett varv runt åkern, men jag tog mig ett varv till innan jag gick in.
Och nu är det klaråkt för i år, för snart är det dags att fira nyår med goda vänner.

Därför önskar vi er nu ett Gott Nytt År och hoppas att 2011 blir ett toppenår. 
Kram från Christer och mig, Cassie och Sheila ♥

Vi ses 2011 ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gott Nytt År! Jag var till Kvarnkojan idag åkte 2 varv. Jag måste medge det är inte lätt, ska prova en annan valla imorgon. Härliga bilder Susann! Kram!

2010-12-31 @ 16:56:39
Postat av: Susann

God fortsättning på nya året. Mina vallningsfria skidor går jättebra här på åkern. Men hur de går i ett riktigt spår vet jag inte. Ska prova någon dag, kanske i morgon. Vi måste ta en tur tillsammans snart :)

Kram

2011-01-01 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0