Minnen från förra sommaren







Nu när det regnar ute satte jag mig och tittade lite på bilder från förra sommaren och hittade de här.
Sheila var verkligen en liten pluttinutta :) och mycket kantareller fanns det.

I år har jag inte hittat så mycket som förra året men de börjar komma igång, ska sätta mig nu och rensa de jag hittade i förrgår. Fjällskivlingarna är uppätna, de smakade jättegott :)



Nu har jag rensat kantarellerna, vill bara visa vem som höll mig sällskap........



......... jo min kompis "Gadden" så klart :)
Det var såååå nära att jag tog i honom, han satt gömd under kantarellen som jag siktat in mig på.

Och nu tittar lilla solen fram igen ..... tror jag ska göra en äppelpaj med vaniljsås..... kan det va nåt tro....!

Kommentarer
Postat av: Hannah Josephson

Åh vilket urgulligt foto på Cassi och Shila med kantarellerna. åh de är ju för söta hihi

2010-08-11 @ 23:01:25
Postat av: Susann

Ja visst är de söta, kom inte ihåg att jag tagit bilden, så jag vart glatt överraskad när jag hittade den bland alla mina bilder :)

2010-08-17 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0