Min lilla hörna


Ja så var det dax, första jobbardagen är avklarad. Det var riktigt kul att träffa alla härliga jobbarkompisar igen :)

Nu när jag sitter här och bloggar börjar klockan närma sig 21.00, och Niclas har just åkt hem. Han har varit här i några timmar, han är så snäll, och jobbat med ströläkten på garaget och jag har hjälpt till :) Christers rygg är mer kaputt än vanligt så han får inte vara med alls. All ströläkt är uppe nu, och nästa moment är bärläkten
Tack snälla, snälla Niclas för alla hjälp :)

Nu ska vi ta lite te o macka och sen är det läggdax.

Sov gott alla!



Här är min nya lilla myshörna på framsidan. De fina stolarna har jag fått av Ingegerd, tack för dem :)


Kommentarer
Postat av: LINDA

jätte fint

jag vill har gärna fotorna på mig,patric!

2010-08-12 @ 22:14:00
Postat av: Susanne

Oj vad fint, stolar med hjärta på! Vill också ha! Kram

2010-08-13 @ 19:15:38
Postat av: Susann

Ja visst är de söta :)

Kram

2010-08-14 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0