Dykbilder fran Koh Rok



Nu har vi kommit fram till Ao Nang, Krabi. Och nu gar datorerna snabbare sa har kommer nagra dykbilder fran Koh Rok. Vi fick en cd med oss fran varat dyk sa vi har just tittat pa bilderna, jattekul. Och pa den har bilden kommer Christer o Susann i full fart under vattenytan ca 16 meter ner tror jag att det var, hi hi.



Har kommer vi igen, bubbel, bubbel....



Sma nemofiskar, de ar saaaaa sota, Elin o Linda ni skulle alska dem.



Och till grabbarna har vi en elak murana som haller utsikt efter nyfikna dykare.



Det har var som en liten stad for fiskar.
Helt otroligt att jag Susann har varit darnere...hi hi.

Kommentarer
Postat av: NIcke

vad nice!!!:D när kommer ni hem? ni kan väl ringa videosamtal via msn messenger nån kväll? de är bara fråga han som sitter i internetcafet vid for you house om hur man gör! tjao!

2010-04-01 @ 15:38:12
Postat av: Elin

Nemofiskar såg jag faktiskt när jag snorklade på poda :D så himla fina!!

2010-04-02 @ 09:10:08
URL: http://elagman.blogg.se/
Postat av: Ia

Hej på er!

Härligt att följa er på bloggen!

Kom på att jag glömt berätta att er lilla plutta håller på att bli stor hund nu och har löpt i ca 2 veckor!

Allt är bara bra med henne!

Vete sjutton om ni får hämta henne......vi försöker nog spela dumma och undra med stora ögon vad ni pratar om för hund när ni kommer till dalarna!!!

Vi ska nog få Tindra att låtsas som det regnar också

för hon ÄLSKAR verkligen sin syster!!! Hi HI HI !!!

STORA KRAMAR från oss HUNDAR och DALFOLK!!!

2010-04-02 @ 11:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0