Grattis på 1 årsdagen alla valpar

Tänk att valparna fyller år på samma dag som Kungen det har jag inte tänkt på förrän i dag, när de hissade flaggan på jobbet. Grattis Kungen!
Och grattis alla valpar: Saga, Smulan, Chilli, Tindra, Sheila, Ozzie, Marly, Rocky och så lilla Izor som tyvärr inte lever längre, och grattis Cassie o Åke som blev mamma o pappa för ett år sen.

I dag har Sheila fått ett-års-sprutan, allt gick bra och hon såg fin ut tyckte veterinären, lagom storlek. Hon vägde 29,5 kg Väl hemma igen fick hundarna lite rester från en grillad kyckling och det var mumsigt tyckte båda två.

Det är en jätteskön dag i dag, vi har varit ute på tomten o fixat lite, och promenerat lite med hundarna, får se om vi letar upp en eld på kvällen.



Kramar från husse, matte och Cassie :-)



Några bilder från Sheilas födelsedag.



...och så lite valpnostalgi...



..... och lite till.









Kommentarer
Postat av: pappa

Vi har också kommit igång med träningen Vi har äntligen klarat Lindesjön runt! I varmt och härligt Valborgsmässoaftonsväder. Av med vinterjackan och full fart!! Det du!!!!!

2010-05-01 @ 18:40:53
Postat av: Susann

Låter härligt,vad duktiga ni är som kom runt hela sjön, önskar att jag hade vara med. Men jag ska ta en runda med stavarna nu, då får jag iallafall en glimt av Mälaren.

Ha de jättebra!

Kram till er båda

2010-05-02 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0