Första jobbdagen avklarad

Nu är Cassie hemma, och i går var vi i Falun och hämtade Sheila, efter 3 veckors äventyr med syrran Tindra. Hon har klarat av första löpet nu och blivit stor flicka och allt har gått jättebra. Så nu är vår lilla familj samlad igen.

Patric, Niclas o Elin kom på besök i tisdags kväll och överlämnade en häftig upplevelsepresent till Christer. Han ska få prova på att flyga ett flygplan!!!! Han blev jätteglad och ska nog upp i det blå en fin dag i sommar. Och vi skal stå nedanför och titta på.

När jag kom till jobbet i morse hade min nya dator kommit och stod klar att användas. Den nya skärmen är jättestor, härligt med stor arbetsyta, och datorn var sååååå snabb.

Nu ska jag vila ett tag innan middag och hundpromenader, i Thailand är klockan 22.30 nu så man börjar bli lite trött.

Det är kul att skriva blogg, bra att Elin lärde mig, jag tror jag fortsätter fast semesterresan är slut. Man kan väl skriva lite då och då, för det händer ju lite saker hemma också ibland, och annars får det väl vara vardagliga saker :-)



Här är en bild på mamma Cassie, Sheila och och storasyster Tindra.
Vintern 2010



Och här är Sheila när hon var liten valp ungefär 2,5 månad gammal.




Här är Sheila igen :-) .....



.... och här är Cassie när hon var valp ca 3 månader.


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vilka fina bilder! Dem har jag inte sett! Helt underbara! Gud vad små dem var :)

2010-04-08 @ 18:31:53
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0